trešdiena, 2015. gada 18. marts

varde (grenouille)



20.02.2015 Il est encore matin, je me lève et je vais prendre mes médicaments je découvre que ce n'est pas moi seule qui a envie de prendre ça. J'ai crié bien sûr, je n'ai pas peur des grenouilles, mais je n’y m'attendais pas du tout.
Je vais mieux aujourd'hui. Qu'est-ce que j'étais malade pendent 5 jours (fièvre, courbatures). Je ne sais pas ce que c'était, mais c'est presque fini, alors je n'irai pas voir le médecin, j'irai nettoyer l'orphelinat.
Nous avons nettoyé les douches à l'orphelinat. Puis j'ai pris le bus pour rentrer. C'était chouette de prendre le bus, j'aime ce côté 'comme tous les habitants', j'ai marre en peu d'être accompagner partout en voiture. Le bus c'est très rigolo, on monte par derrière. On paye à la sortie au gars qui surveille les passagers et qui ouvre et ferme la porte derrière.

Vēl agrs rītsm es pieceļos, lai iedzertu savas zāles Lyrica. Un ko es atklāju ? Es neesmu vienīgā, kas grib iedzert zāles. Es, protams, kliedzu. Man nav bail no vardēm, es kliedzu no pārsteiguma.
Man šodien labāk, biju slima kādas piecas dienas ar temperatūru un kaulu laušanu. Es nezinu, kas man bija, bet tas ir beidzies. Neiešu pie ārsta, iešu tīrīt bērnu namu.
Tīriju bērnu namā dušas un tad devos mājās ar autobusu. Smieklīgi bija braukt ar Madagaskaras sabiedrisko transportu. Kāpj iekšā no aizmugures, maksā tad, kad kāpj ārā. Aizmugurē lietu kontrolē viens džekiņs, kurš tad arī iekasē naudu 400 ariārus apmēram 15 centus.




2 komentāri:

  1. Eu, šis ir baigi interesanti.. es arī kliegtu no vardes zāļu paciņā, un mikroautobuss arī pa rubli :)

    AtbildētDzēst
  2. Klausies, tu tur nejoko ar tām Madagaskaras vietējām slimībām, labāk laikus noskaidro, kas par lietu, lai nedabū kādas komplikācijas. Un nedod vardēm savas zāles! :) Veseļojies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AtbildētDzēst