trešdiena, 2015. gada 18. marts

Māja




Es dzīvoju mājā ar baseinu un skaistu dārzu pilnu dažādu eksotisku augļu. Mango jau man sāk apnikt. Man ir pašai sava dārza mājiņa no koka taisīta ar visu nepieciešamo iekšā. Varbūt jūs domājat, ka tā kauna lieta, dzīvot tādā greznībā nabadzīgā valstī, kur esmu ieradusies palīdzēt vienkāršai tautai. Es to neizvēlējos, to man iedalīja, tā nu es to pieņemu.
Šeit bez ērtībām ir arī visādi 'mošķi'. Hamaleoni pastaigājas brīvā dabā, ķer un ēd taurenīšus. Ir arī ķirzakas un mazas vardītes, kas tev lec uz pleciem, kad tu mazgā zobus. Visās malās skudras, tādas maziņas, apēd visu, kas beigts.




J'habite d'une maison des riches avec une piscine, un jardin entretenu. J'ai mon propre bungalow en bois. J'ai tout ce qu'il faut. Vous allez dire que c'est honteux pour une bénévole qui arrive pour aider le peuple malgache, mais ce n'est pas moi qui l'ai choisi, alors j'accepte et j'en profite.
La nature ici nous offre toute sorte de bêtes, le plus étonnant ce sont des caméléons qui se promènent et qui attrapent des papillons. Puis il y a des lézards et même des petites grenouilles qui sautent sur toi quand tu brosses les dents. Les fourmis sont partout, mais c'est bien, car elles mangent tous les cadavres.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru