ceturtdiena, 2015. gada 12. marts

Pirmie soļi bloga izstrādē

Pirmo reizi man īsti neizdevās tas EVS blogs, bet šoreiz centīšos. Šoreiz es esmu nobriedušāka, varbūt gudrāka, kaut gan īsti par to gudrību pārliecināta neesmu, jo brīžiem gan gribas lietot veco sakāmvārdu "vecums nenāk viens". Nu lai kā, mans zināmais vecums mani ir atvedis uz Madagaskaru.



La première fois je n'ai pas réussi de finaliser un blogue, mais cette fois-si je vais essayer. Je me sens capable de le faire, est j'ai plus de sagesse pour le faire aussi. Quoi que pour la  sagesse ce n'est peut-être pas vrai, car parfois en pensant de moi même j'ai envie de dire le vieux proverbe "la vieillesse ne vient pas seule" (sous-entendue: elle vient avec la folie) Quoi qu'il arrive cette fois là ma 'vieillesse' ou la folie m'a amené à Madagascar pour faire un beau voyage.

1 komentārs:

  1. Sveiki, Laimiš, arī te ! :-))) Man prieks, ka esi veiksmīgi nokļuvusi galā. Kā pēc kārumiem izsalcis bērnelis, rīšus apriju tavus ierakstus un fotogrāfijas. Uhhh ! Man jau patīk ! Kad būs lielāks pavaļas laiks, iekomentēšu vairāk. :-))) Bučas un hugi, mīļo draudziņ ! Veselību un prieku ! :-))) (ilze)

    AtbildētDzēst