trešdiena, 2015. gada 1. aprīlis

ANKARANA



Voyager avec un taxi-brousse à Madagascar est une vraie aventure. Une fois monté tu passes encore une heure dans la voiture en faisant aller retour en ville afin que le chauffeur trouve ses clients. Drôle au début, mais à la fin bien fatiguant. Mais les malgaches ne se plaignent de rien, c’est un peuple extraordinaire. ‘Soumis’- dis les malgaches eux même, mais moi, je trouve que c’est une grande qualité ne pas se plaindre. Cette aventure ‘taxi-brousse’ m’amène au parc ANKARANA un parc fabuleux qui fait environ 18 000 ha. 19% de superficie est couvert par TSYNGY (les roches pointus) une chose que je n’ai pas encore vu dans un autre pays. Dans ce parc il y avait aussi autres belles choses comme des lémuriens, des crabes terrestres, des scorpions etc.  J’ai vu une plante à partir laquelle on peut fabriquer un instrument de musique.
Ceļot ar viņu minibusiņiem Madagaskarā tā ir visīstākā avantūra: iekāp un vēl stundu braukājies, kamēr šoferis sameklē sev klientus. Jautri sākumā, bet pēc tam tik tiešām no tā nogursti. Madagaskarieši ne par ko nesūdzas, tiešām īpaša tauta. „Apspiesti esam” saka paši tautieši, bet man tā tomēr liekas ļoti laba īpašība, tā visu paciest. Šī avantūra mani aizved uz Ankaranas parku, brīnumains parks, apmēram 18 000 hektāri, no kuriem 19% aizeņem smailainas klintis, kuras sauc viņi te TSINGY. Šādu lietu es vēl nevienā citā valstī nebiju redzējusi. Un vēl šajā parkā bija citas jaukas lietas kā zemes krabji, skorpioni, lemūri utt. Redzēju arī vienu augu, no kā var izgatavot mūzikas instrumentu.  





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru